Ecomersum - to grupa niezależnych ekspertów
Od ponad 20 lat pracujemy w branży internetowej, skutecznie pomagając e-commercom w ich rozwoju
W ciągu ostatnich 14 lat, zrealizowaliśmy ponad 50 projektów e-commerce. Analizujemy sklepy internetowe, tworzymy dla nich strategie i je wdrażamy. Bierzemy pełną odpowiedzialność za efekty naszych prac. Rozwijamy projekty e-commerce na różnych ich poziomach rozwoju.
Doświadczenie
W ciągu 20 lat pracy w branży internetowej, mieliśmy okazję pracować dla największych grup mediowych, prowadzić projekty e-commerce, uruchamiać start-upy, pozyskiwać inwestorów.
Mamy 20 letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu on-line oraz 14-letnie w e-commerce i szeroko pojętej branży internetowej.
W ciągu tego okresu mieliśmy możliwość zdobywania wiedzy na stanowiskach menadżerskich w branży reklamowej, motoryzacyjnej oraz finansowej. Przez blisko 3 lata odpowiadaliśmy za e-commerce oraz marketing w projekcie Motointegrator.pl należącym do spółki Inter Cars. Prowadziliśmy projekty e-commerce dla Wirtualnej Polski, Medicover, a także pracowaliśmy m.in. dla Grupy Onet.pl, w której odpowiadaliśmy za obszar projektów specjalnych dla branży motoryzacyjnej.
Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 100 projektów internetowych, w tym kilkadziesiąt sklepów internetowych. Największym projektem był wspomniany Motointegrator, który w ciągu roku stał się największą platformą e-commerce motoryzacyjną w Polsce. Za ten sukces, w 2012r., Maciej Patla nominowany był do nagrody Dyrektora Marketingu Roku w kategorii Innowacje.
Lubimy dzielić się swoim doświadczeniem i wiedzą, dlatego prowadzimy również prelekcje oraz szkolenia na konferencjach branżowych, jak choćby: E-commerce Standard, czy też E-commerce Summit.
Nacodzień pracujemy z zespołami internetowymi w branżach B2B i B2C i pomagam im rozwijać i realizować swoje strategie biznesowe. Współpraca odbywa się w różnych modelach, czy to doradczych - zewnętrznych, a także jesteśmy zatrudniani do projektów bezpośrednio w firmach, dla których pracujemy.
Każdy projekt ma swoje własne wyzwania i wymagania. Naszym największym atutem jest różnorodność umiejętności. Mieliśmy możliwość budowania stron internetowych klientów, wdrażaliśmy i rozwijaliśmy kanały marketingowe e-commerce dla klientów, a także współpracowaliśmy z wieloma klientami w segmencie B2C i B2B, opracowując, wdrażając i realizując plany marketingowe, szczególnie dla e-commerce.
Mamy doświadczenie w pracy z każdym kanałem internetowym, dzięki temu doskonale orientujemy się w SEO, SEM, sieciach afiliacyjnych, e-mail marketingu, realizowałem wiele kampanii odsłonowych, projektów specjalnych, kontent marketingu, a także social-media.
Pomagamy zespołom e-commerce osiągać cele biznesowe, wykorzystując doświadczenie swoje, a także grupy niezależnych ekspertów, z którymi współpracujemy.
zrealizowanych projektów internetowych